روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی

پرسشنامه طرح تکریم ارباب رجوع
تاريخ نگارش: 29 تير ماه ، 1389(00:29:35)
آخرين بروزآوري: 29 تير ماه ، 1389(00:41:03)
سرفصل: سامانه ارائه خدمات به ارباب رجوع


   
-->
پرسشنامه طرح تكريم ارباب رجوع
آيا اطلاع رساني و راهنمايي لازم بصورت شفاف و دقيق براي انجام اقدامات مورد نيازدرخواست به شما ارائه شده است؟
بلي ο    تا حدودي  ο        خير ο
نحوه برخورد كاركنان با شما چگونه بوده است؟
بسيار خوب  ο        خوب  ο        متوسط  ο          بد ο
نام افرادي كه مناسب ترين برخورد را با شما داشته اند مرقوم فرماييد.
 
نام فرد يا افرادي كه برخورد نامناسبي با شما داشته مرقوم فرماييد.
 
آيا خدمت مورد نظر شما درموعد مقرر انجام شده است؟
بلي  ο                خير  ο
جهت انجام كار تاكنون چندبار مراجعه كرده ايد درصورت تكرار تعداد مراجعه و علت را ذكر فرماييد
 
چنانچه درخواست خلاف مقررات از جنابعالي شده است لطفا آن را مرقوم نماييد
 
خدمات ارائه شده به جنابعالي را چگونه ارزيابي مي كنيد؟
عالي ο         بسيار  ο         خوب ο          متوسط  ο          بد ο
تا چه حد محيط و امكانات اداري را جهت ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع مناسب مي بينيد؟
عالي ο         بسيار  ο         خوب ο          متوسط  ο          بد ο
در مجموع عملكرد مورد مراجعه درارتباط با خدمات رساني و پاسخگويي مناسب چگونه ارزيابي مي كنيد؟
عالي ο         بسيار  ο         خوب ο          متوسط  ο          بد ο
توضيحات
 
در صورت تمايل مشخصات خود را وارد نمائيد
نام و نام خانوادگي  
پست الكترونيكي  
شماره تماس








ماخذ اين مطلب : سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی
http://www.waaj.ir

آدرس اين صفحه در اينترنت :
http://www.waaj.ir/mods.php?id=Info_Center&task=readpage&pid=74