اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال

اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال
 

منوي اصلي

 ارائه خدمات مشاوره- فنی 
 توسعه سامانه های نوین آبیاری 
 درخواست صدور پروانه 
 سامانه سوخت 
 سامانه شناسنامه بهره بردار 
 طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی 
 فرم بازدید و نظریه کارشناسی 
 آرشيو اخبار 
 ليست اخبار 
 موضوعات 
 پايگاه اطلاعات 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 نحوه ارتباط با روابط عمومی 
 وظایف اداره روابط عمومی 
 پرسنل روابط عمومی 
 آرشیو خبری 
 آشنایی و ارتباط با مسئولین 
 اطلاعات تماس با سازمان 
 اهداف كلان وزارت جهاد كشاورزی 
 تاريجچه و قانون تشكيل وزارت جهاد كشاورزی 
 ساختار تشکیلاتی 
 سياستهای كلی نظام اداری 
 منشور اخلاقي سازمان 
 وظايف و اهداف جهاد كشاورزی 
 پيام رئيس سازمان 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 بخشنامه ها و قوانین مالی 
 بخشنامه های اداری و پرسنلی 
 قانون رسیدگی به تخلفات اداری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 مدیریت باغبانی 
 مدیریت حفظ نباتات 
 مدیریت زراعت 
 آرشیو خبری 
 آئین‌نامه پیشگیری و مقابله نظام‌مند و پایدار با مفاسد اقتصادی در قوه‌ مجریه 
 آیین‌نامه اجرایی ماده (26) قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد 
 سامانه ارتباط مردمی و پاسخگویی به شکایات 
 شرح وظایف 
 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد 
 راهنمای متقاضیان صنایع کشاورزی 
 آرشیو خبری 
 اهداف راهبردی ترویج کشاورزی 
 جدول پخش برنامه راديويي كنديميز 
 نشریات ، اطلاعیه ترویجی ، بروشور.... 
 آیا می دایند؟ 
 آرشیو خبری 
 اهداف و معرفی سامانه (131) 
 آرشیو خبری 
 قوانین تغییر کاربری اراضی 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو اخبار پایگاه مقاومت بسیج 
 گزارش خلاصه ای از عملکرد پایگاه مقاومت بسیج 
 بانک اطلاعات داده های کشاورزی 
 تحقق جهاد اقتصادی در بخش کشاورزی استان 
 تنوع گیاهان دارویـی در آذربایجـان غربی و تاثیر آن بر اقتصاد و توسعه بخش کشاورزی استان 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات باغی 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات دامی 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات زراعی 
 راهنمای متقاضیان صنایع کشاورزی 
 پرسشنامه طرح تکریم ارباب رجوع 
 بخشنامه ها و دستورالعمل ها 
 آخرین انتصاب ها در سازمان 
 برنامه های تحول اداری 
 فرم های کمیته سرمایه انسانی 
 نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها 
 فرایند های خدمت 
 لیست شرکت های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی 
 ارتباط با ما 
 برترينهاي سايت 
 جستجو در سايت 
 سيستم چندرسانه اي 
 نقشه سايت 
 پيشنهادات و انتقادات 
 پانل كاربران 
 مقالات آموزشي 
 نظر سنجي و راي گيري 
 نقد و نظر 
 وبلاگهاي كاربران 
 آب و هوا 
 اوقات شرعي 


 

نظرسنجي

اين بلوک فاقد محتوا مي باشد .
 

پیوندها

 

 

مجلس شورای اسلامی


وزارت جهاد کشاورزی


پیام وزارت جهادکشاورزی


سازمان تحقیقات ترویج و آموزش کشاورزی


 سامانه فراگیر آموزش کارکنان


سامانه کارمند ایران


سازمان اموراراضی کشور


برنامه های ویژه کشاورزی شبکه تلویزیونی بازار


مرکز آمار ایران


سامانه ثبت نام تسهیلات بانکی


سامانه مدیریت تسهیلات بانکی


سامانه ثبت اطلاعات ایثارگران


سامانه رسیدگی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی


وب سایت دستگاه های اجرایی استان آذربایجانغربی

استانداری آذربایجانغربی


صدا و سیمای آذربایجانغربی


اداره کل هواشناسی


پورتال آذربایجانغربی


وب سایت ادارات کل و واحدهای تابعه جهاد کشاورزی


اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی


اداره کل امور عشایر آذربایجان غربی


اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری


سازمان تعاون روستایی استان


 سازمان نظام مهندسی کشاورزی


مرکز تحقیقات کشاورزی


مجتمع آموزشی جهاد کشاورزی


صندوق توسعه کشاورزی


 نظام صنفی آذربایجان غربی

 

نقشه جامع علمی کشاورزی

 

بستن
DPS Help System سیستم راهنمای درگاه

اين نشانگر را هنگام مطالعه متن به جاي مورد نظر انتقال دهيد
پايگاه اطلاعات
صفحه اصلي  ارسال مطلب

جمعا 51 سرفصل و 118 صفحه در بانک اطلاعاتي درگاه موجود است .

شرح وظایف مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آذربایجان غربی


شرح وظایف مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

1- تهیه و تنظیم برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از واحدها، برای سنجش میزان مطابقت عمل و عملکرد آنها، با اهداف، برنامه ها، دستورالعملها، ضوابط و شاخصهای مورد ارزیابی،
2- بررسی عملکرد مدیران و کارکنان و سنجش میزان رضایت مردم، از واحدهای مختلف و نحوه برخورد مدیران و کارکنان، با ارباب رجوع،
3- تهیه گزارشهای نوبه ای در فواصل ماهانه، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه، و سالانه برای اطلاع وزیر از عملکرد واحدهای مختلف،
4- برقراری ارتباط، با سازمان بازرسی کل کشور ، کمیسیون اصول 88 و 90 مجلس شورای اسلامی و واحدهای نظر سنجی دستگاهها و رسانه های جمعی و مطبوعات،
5- تجزیه و تحلیل عملکرد واحدها و کارکنان براساس بازرسیهای انجام شده،
6- انجام بازرسیهای آشکار و پنهان و ارائه گزارشهای لازم به مدیران ذیربط،
7- اعلام نظر در مورد میزان رضایت مردم از عملکرد کارکنان و مدیران به واحد امور اداری، برای اعمال در وضعیت و مزایای استخدامی آنها، در چارچوب قوانین و مقررات مربوطه،
8- دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم و مراجعین از واحدها و کارکنان،
9- بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری و اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکیان،
10- بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات نهادهای نظارتی و بازرسی از قبیل نهاد ریاست جمهوری و سازمان بازرسی کل کشور،
11- پیگیری و اخذ نظرها و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام نتیجه به شاکیان،
12- جمعبندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای وزیر و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد،
13- مطالعه و بررسی مستمر روشهای انجام کار در واحدهای بازرسی و پاسخگویی به شکایات و ارائه پیشنهادهای اصلاحی لازم،
14- تهیه و تنظیم خط مشی ها و ابلاغ برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی جهت واحدهای بازرسی و پاسخگویی به شکایات،
15- انجام اقدامات لازم و مستمر به منظور استقرار نظام پیشرفته و مکانیزه جهت افزایش دقت، سرعت و کیفیت گزارش‌گیری و گزارش‌دهی،
16 - تدوین و استقرار نظام جامع نظارت و ارزشیابی در کلیه سطوح وزارتخانه به منظور پیگیری و سنجش مستمر عملکرد آنها در چارچوب ماموریتها و برنامه‌های تدوین شده،
17 - نظارت، ارزشیابی و سنجش مستمر عملکرد، کارایی و اثر بخشی سیاستها، برنامه ها و فعالیتهای جاری و عمرانی وزارتخانه در مراحل قبل از اجرا ، حین اجرا و پس ا ز اجرا ،
18- نظارت و ارزشیابی مستمر بر روند اجرای طرحها و برنامه‌های مصوب واحدهای مختلف وزارتخانه و تهیه و تنظیم گزارشهای مربوطه،
19 - ارائه گزارشات تنظیم شده از نحوه اجرای طرحها و برنامه ها به واحدهای مربوطه و انجام پیگیری لازم در خصوص اقدامات آنها در رابطه با تجدید نظر، تقویت و یا متوقف نمودن طرحها و برنامه های در دست اجرا،
20 - نظارت و ارزشیابی عملکرد و فعالیتهای موسسات و شرکتهای وابسته و ایجاد هماهنگی‌های برنامه‌ای وعملیاتی،
21 - تهیه و تدوین شاخصها، معیارهای نظارت و ارزشیابی بر اساس سیاستها و برنامه‌های مصوب و نظارت بر اجرای آنها،
22 - بررسی و اعلام نظر در مورد کلیه طرحها و برنامه‌های پیشنهادی، ارزشیابی و سنجش اثرات فنی، اقتصادی و اجتماعی آنها در بخش کشاورزی و عمران روستایی قبل از تصویب بر اساس سیاستها و استراتژیهای کلان وزارتخانه،
23 - تجزیه وتحلیل هریک از پروژه‌ها، طرحها و برنامه‌های مصوب وزارتخانه،
24 - مطالعه و آگاهی از سیستمهای نظارت و ارزشیابی ملی و بین‌المللی، بمنظور بهینه‌سازی نحوه نظارت و ارزشیابی درسطح وزارتخانه،
25 - سنجش مقایسه ای عملکرد معاونتهای تخصصی، سازمان جهاد کشاورزی استانها، شرکتها و سازمانهای وابسته.


1 

تاريخ نگارش: 12 آذر ماه ، 1390(09:33:10)
آخرين بروزآوري: 29 بهمن ماه ، 1393(11:53:10)
(1640 بازديد)