اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال

اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال
 

منوي اصلي

 ارائه خدمات مشاوره- فنی 
 توسعه سامانه های نوین آبیاری 
 درخواست صدور پروانه 
 سامانه سوخت 
 سامانه شناسنامه بهره بردار 
 طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی 
 فرم بازدید و نظریه کارشناسی 
 سامانه مدیریت تسهیلات بانکی 
 ثبت نام شناسنامه بهره بردار 
 سامانه ثبت اطلاعات ایثارگران 
 سامانه ثبت نام تسهیلات بانکی 
 سامانه خدمات فنی و مشاوره ای 
 سامانه رسیدگی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی 
 سامانه فراگیر آموزش کارکنان 
 سامانه کارمند ایران 
 مشاغل خانگی 
 هواشناسی و سیبستم باران 
 آرشيو اخبار 
 ليست اخبار 
 موضوعات 
 پايگاه اطلاعات 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 نحوه ارتباط با روابط عمومی 
 وظایف اداره روابط عمومی 
 پرسنل روابط عمومی 
 آرشیو خبری 
 آشنایی و ارتباط با مسئولین 
 اطلاعات تماس با سازمان 
 اهداف كلان وزارت جهاد كشاورزی 
 تاريجچه و قانون تشكيل وزارت جهاد كشاورزی 
 ساختار تشکیلاتی 
 سياستهای كلی نظام اداری 
 منشور اخلاقي سازمان 
 وظايف و اهداف جهاد كشاورزی 
 پيام رئيس سازمان 
 آرشیو خبری 
 مقالات 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 بخشنامه ها و قوانین مالی 
 بخشنامه های اداری و پرسنلی 
 قانون رسیدگی به تخلفات اداری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 مدیریت باغبانی 
 مدیریت حفظ نباتات 
 مدیریت زراعت 
 آرشیو خبری 
 آئین‌نامه پیشگیری و مقابله نظام‌مند و پایدار با مفاسد اقتصادی در قوه‌ مجریه 
 آیین‌نامه اجرایی ماده (26) قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد 
 سامانه ارتباط مردمی و پاسخگویی به شکایات 
 شرح وظایف 
 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد 
 راهنمای متقاضیان صنایع کشاورزی 
 آرشیو خبری 
 اهداف راهبردی ترویج کشاورزی 
 جدول پخش برنامه راديويي كنديميز 
 نشریات ، اطلاعیه ترویجی ، بروشور.... 
 آیا می دایند؟ 
 آرشیو خبری 
 اهداف و معرفی سامانه (131) 
 آرشیو خبری 
 قوانین تغییر کاربری اراضی 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو اخبار پایگاه مقاومت بسیج 
 گزارش خلاصه ای از عملکرد پایگاه مقاومت بسیج 
 بانک اطلاعات داده های کشاورزی 
 تنوع گیاهان دارویـی در آذربایجـان غربی و تاثیر آن بر اقتصاد و توسعه بخش کشاورزی استان 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات باغی 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات دامی 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات زراعی 
 راهنمای متقاضیان صنایع کشاورزی 
 پرسشنامه طرح تکریم ارباب رجوع 
 بخشنامه ها و دستورالعمل ها 
 آخرین انتصاب ها در سازمان 
 برنامه های تحول اداری 
 فرم های کمیته سرمایه انسانی 
 نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها 
 فرایند های خدمت 
 لیست شرکت های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی 
 ارتباط با ما 
 برترينهاي سايت 
 جستجو در سايت 
 سيستم چندرسانه اي 
 نقشه سايت 
 پيشنهادات و انتقادات 
 پانل كاربران 
 مقالات آموزشي 
 نظر سنجي و راي گيري 
 نقد و نظر 
 وبلاگهاي كاربران 
 سازمان اموراراضی کشور 
 سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی 
 مرکز آمار ایران 
 نقشه جامع علمی کشاورزی 
 اداره کل هواشناسی 
 استانداری 
 صدا و سیما 
 اداره کل امور عشایر 
 اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری 
 اداره کل دامپزشکی 
 سازمان تعاون روستایی استان 
 سازمان نظام مهندسی کشاورزی 
 صندوق توسعه کشاورزی 
 مجتمع آموزشی جهاد کشاورزی 
 مرکز تحقیقات کشاورزی 
 نظام صنفی کشاورزی 


 

نظرسنجي

اين بلوک فاقد محتوا مي باشد .
 

پیوندها

 

بستن
DPS Help System سیستم راهنمای درگاه

اين نشانگر را هنگام مطالعه متن به جاي مورد نظر انتقال دهيد
پايگاه اطلاعات
صفحه اصلي  ارسال مطلب

جمعا 52 سرفصل و 119 صفحه در بانک اطلاعاتي درگاه موجود است .

قرارداد بیمه حوادث جمعی شاغلین سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان غربي در سال 1389


صفحه: 1/3

قرارداد بیمه حوادث جمعی شاغلین

شماره : /89/ 3422011                                                                                                                                                  تاریخ صدور : /3/89
بیمه گذار : سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی                                                                                   تاریخ شروع ساعت 24 روز : 31/2/89
تعداد بیمه شدگان : با الحاقیه تعیین می گردد                                                                                                     تاریخ انقضاء ساعت 24 روز : 31/2/90 
 حق بیمه صادره : با الحاقیه صادر می گردد                                                                                                                  محل صدور : شعبه ارومیه     

3 % مالیات بر ارزش افزوده : ‏با الحاقیه تعیین می گردد .

‏ این قرارداد فیمابین شرکت سهامی بیمه دانا و سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی که بعد از این به ترتیب بیمه گر و بیمه گذار نامیده می شود .بر اساس قانون بیمه مصوب اردیبهشت ماه سال 1316 و آیین نامه های شورای آلی مصوب شورای عالی بیمه و عرف بیمه در ایران و همچنین شرایط عمومی بیمه حوادث اشخاص که ضمیمه و جزء لاینفک این قرارداد می باشد ، با شرایط خصوصی زیر منعقد می گردد .

‏فصل اول - تعاریف و اصطلاحات

‏ماده 1 ‏) بیمه گر :  ‏شرکت سهامی بیمه دانا ( به نشانی : ‏ارومیه فلکه مدرس اول رجایی تلفن‏ 3455193 )
‏ماده 2 ‏) بیمه گذار : ‏سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی ( به نشانی . ارومیه جاده سلماس ) که پرداخت حق بیمه را تعهد می نماید .

‏ماده 3 ‏) بیمه شدگان : عبارتند از کارکنان شاغل ( رسمی ، قراردادی ، پیمانی ) و بازنشستگان بیمه گذار که تعداد با الحاقیه تعیین میگردد .
تبصره 1 : ‏بیمه شدگان در بیمه حادثه حداکثر تا سن 75 ‏سالگی تمام تحت پوشش می باشند . ( افراد بالای 75 سال نیز با در نظر گرفتن ده درصد اضافه نرخ در ازای هر سال می توانند تحت پوشش بیمه حادثه قرار گیرند ) .
‏ماده 4 :  موضوع قرارداد : عبارتند از پوشش بیمه ای کلیه بیمه شدگان درمقابل خطر فوت ، نقص عضو و از کار   افتادگی دائم و قطعی ( کلی و جزیی ) ناشی از حوادث مشمول بیمه در تمام اوقات زندگی در داخل و یا خارج از کشور .
تبصره 1 : حادثه : عبارتند  از هر واقعه ناگهانی ناشی  از یک عامل خارجی که بدون قصد و اراده بیمه شده یا ذینفع بروز کرده باشد و منجر به فوت یا صدمه بدنی ( جرح ، نقص عضو و از کار افتادگی ) بیمه شده گردد .
تبصره 2 : نقص عضو و از کارافتادگی دائم و قطعی ( کلی وجزیی ) عبارتند از قطع یا تغییر شکل و یا از دست دادن توانایی کارعضوی از اعضاء بدن که ناشی از حادثه بوده و طبق تشخیص پزشک معتمد بیمه گر وضعیت دائم قطعی داشته باشد .
تبصره 3 : حوادث ناشی از رانندگی بیمه شده وقتی تحت پوشش این قرارداد می با شند که وی دارای گواهینامه رانندگی متناسب با نوع وسیله نقلیه طبق مقررات  اداره راهنمایی و رانندگی کشور باشد .

فصل دوم - وظایف و تعهدات بیمه گذار ماده

 5 ) اصل حسن نیت - بیمه گذار و بیمه شده مکلفند با رعایت دقت و صداقت در پاسخ به پرسشهای بیمه گر کلیه اطلاعات راجع به موضوع بیمه را در اختیار بیمه گر قرار دهند اگر بیمه گذار و بیمه شده در پاسخ به پرسش بیمه گر عمدا از اظهار مطلبی خدداری نماید و یا عمدا بر خلاف واقع اظهار بنماید بیمه نامه باطل و بلا اثر خواهد بود ، ولو مطلبی که کتمان شده یا برخلاف واقع اظهار شده ، هیچگونه تأثیری در وقوع حادثه نداشته باشد ، در این صورت نه فقط وجوه پرداختی بیمه گذار مسترد نخواهد شد، بلکه بیمه گر می تواند مانده حق بیمه را نیز مطالبه نماید .

ماده 6 ) بیمه گذار موظف است هنگام مبادله قرارداد یا حداکثر ظرف مدت یکماه از تاریخ شروع قرارداد دو نسخه لیست اسامی ومشخصات کامل کارکنان مشمول بیمه شامل : شماره ردیف ، نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد (روز/ماه/ سال ) ،  شماره و محل صدور شناسنامه را طبق نمونه پیوست (بدون قلم خوراکی وبا خط خوانا ) ترجیحا بوسیله رایانه تهیه و تنظیم نموده و دراختیار بیمه گر قرار دهد و حداکثر ظرف مدت 30 روز بعد از پایان هر ماه هرگونه تغییرات در تعداد بیمه شدگان را اعم از افزایش یا کاهش به روال فوق کتبا به بیمه گر اعلام نماید در این صورت تاریخ نامه بیمه گذار در دبیرخانه بیمه گر ملاک پوشش بیمه ای خواهد بود و در غیر این صورت ملاک پرداخت غرامت ، آخرین اطلاعات درمانی بیمه گذار قبل از وقوع خطرات و حوادث مشمول بیمه خواهد بود ، در صورت عدم ارسال مذکور در موعد مقرر بیمه گر هیچگونه تعهد و مسئولیتی نسبت به پرداخت خسارت افراد مندرج در لیست مزبور ندارند .
تبصره 1 : دو نسخه لیست اسامی و مشخصات بیمه شدگان که توسط بیمه گزار تهیه گردیده میبایست به امضاء طرفین رسیده ، ممهور و مبادله گردد چنین لیستی برای احراز هویت بیمه شدگان به هنگام پرداخت غرامت ، مورد عمل بیمه گر قرار خواهد گرفت .

 تبصره 2 : شروع پوشش بیمه ای کارکنان جدید بیمه گذار ( اعم از جدید الاستخدام ، مأمور ، انتقالی ) از تاریخ اجرای حکم کارگزینی بیمه گذار که به تأیید اداره کل امور اداری سازمان و با ارائه مدارک مثبته پس از 30 روز از صدور حکم خواهد بود . چنانچه اعلام تغییرات در تعداد بیمه شدگان ( افزایش ) درطول قرارداد بروال فوق نباشد بیمه گر هیچگونه تعهدی درپرداخت غرامات احتمالی این قبیل : کارکنان را نخواهد داشت در مورد حذف بیمه شدگان زمان مؤثر همان زمان قطع همکاری بیمه شده با بیمه گذار است مگر آنکه از تاریخ قطع همکاری تا اعلام کتبی بیمه گذار بیش از 30 روز گذشته باشد که در این صورت ملاک محاسبه حق بیمه تاریخ وصول نامه بیمه گذار در دبیرخانه بیمه گر می باشد .

تبصره 3 : مقصود از افزایش در تعداد بیمه شدگان عبارتست از استخدام جدید ، انتقالی ،مأمور و....و در مورد کاهش عبارتست از متوفی ، بازنشسته ، از کار افتاده ، باز خرید ، مستعفی ، اخراجی و....
  ماده 7 ) حق بیمه ، حق بیمه سالانه هریک از بیمه شدگان مبلغ 45000 ریال می باشد .
تبصره 1 : حق بیمه صادره قرارداد اضافه می شود 3%  مالیات بر ارزش افزوده با توجه به تعداد بیمه شدگان مبلغ با الحاقیه تعیین می گردد  و بیمه گذار موظف است  کل مبلغ حق بیمه را بصورت ماهانه کسر از حقوق و در پایان هر ماه در وجه بیمه گر پرداخت می نماید .

تبصره 2 : در صورت عدم پرداخت بموقع حق بیمه حد اکثر تا یکماه پس از سررسید معینه ، بیمه گر هیچگونه تعهد و مسئولیتی نسبت به پرداخت غرامت به بیمه گذار یا بیمه شده ندارد و اگر بیمه گر در این راستا به هر دلیل از جمله به علت اقدام قانونی بیمه شدگان و بموجب رأی مراجع ذیصلاح غرامت پرداخت کند ، بیمه گذار مسئول بازپرداخت غرامت پرد اختی ، به بیمه گر می باشد .

بدیهی است امتناع یا تأخیر در پرداخت حق بیمه و همچنین عدم انجام تعهدات بیمه گر به علت تأخیر یا امتناع بیمه گذار از پرداخت حق بیمه به هیچ وجه رافع مسئولیت بیمه گذار در پرداخت حق بیمه نمی باشد و بیمه گذار در هر حال موظف و مکلف است حق بیمه متعلقه را در موعد مقرر به بیمه گر پرداخت نماید .
‏تبصره 3 : محاسبه حق بیمه اضافی و برگشتی ، در الحاقیه تغییرات تعداد بیمه شدگان ، بصورت ماهانه ( کمتر از یکماه ، یکماه تمام ) خواهد بود .
تبصره 4 : حق بیمه ، بیمه شدگانی که درطول قرارداد اعلام انصراف می نمایند قابل برگشت نمی باشد .
تبصره 5 : حق بیمه مربوط به تغییراتماهانه بیمه شدگان ( افزایش و کاهش ) که به وسیله الحاقی تعیین گردد می بایست تا پایان قرارداد تسویه شود .

1 2 3 بعدي