اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال

اقتصاد مقاومتی ، تولید - اشتغال
 

منوي اصلي

 ارائه خدمات مشاوره- فنی 
 توسعه سامانه های نوین آبیاری 
 درخواست صدور پروانه 
 سامانه سوخت 
 سامانه شناسنامه بهره بردار 
 طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی 
 فرم بازدید و نظریه کارشناسی 
 سامانه مدیریت تسهیلات بانکی 
 ثبت نام شناسنامه بهره بردار 
 سامانه ثبت اطلاعات ایثارگران 
 سامانه ثبت نام تسهیلات بانکی 
 سامانه خدمات فنی و مشاوره ای 
 سامانه رسیدگی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی 
 سامانه فراگیر آموزش کارکنان 
 سامانه کارمند ایران 
 مشاغل خانگی 
 هواشناسی و سیبستم باران 
 آرشيو اخبار 
 ليست اخبار 
 موضوعات 
 پايگاه اطلاعات 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 نحوه ارتباط با روابط عمومی 
 وظایف اداره روابط عمومی 
 پرسنل روابط عمومی 
 آرشیو خبری 
 آشنایی و ارتباط با مسئولین 
 اطلاعات تماس با سازمان 
 اهداف كلان وزارت جهاد كشاورزی 
 تاريجچه و قانون تشكيل وزارت جهاد كشاورزی 
 ساختار تشکیلاتی 
 سياستهای كلی نظام اداری 
 منشور اخلاقي سازمان 
 وظايف و اهداف جهاد كشاورزی 
 پيام رئيس سازمان 
 آرشیو خبری 
 مقالات 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 بخشنامه ها و قوانین مالی 
 بخشنامه های اداری و پرسنلی 
 قانون رسیدگی به تخلفات اداری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 مدیریت باغبانی 
 مدیریت حفظ نباتات 
 مدیریت زراعت 
 آرشیو خبری 
 آئین‌نامه پیشگیری و مقابله نظام‌مند و پایدار با مفاسد اقتصادی در قوه‌ مجریه 
 آیین‌نامه اجرایی ماده (26) قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد 
 سامانه ارتباط مردمی و پاسخگویی به شکایات 
 شرح وظایف 
 قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد 
 راهنمای متقاضیان صنایع کشاورزی 
 آرشیو خبری 
 اهداف راهبردی ترویج کشاورزی 
 جدول پخش برنامه راديويي كنديميز 
 نشریات ، اطلاعیه ترویجی ، بروشور.... 
 آیا می دایند؟ 
 آرشیو خبری 
 اهداف و معرفی سامانه (131) 
 آرشیو خبری 
 قوانین تغییر کاربری اراضی 
 آرشیو خبری 
 آرشیو خبری 
 آرشیو اخبار پایگاه مقاومت بسیج 
 گزارش خلاصه ای از عملکرد پایگاه مقاومت بسیج 
 بانک اطلاعات داده های کشاورزی 
 تنوع گیاهان دارویـی در آذربایجـان غربی و تاثیر آن بر اقتصاد و توسعه بخش کشاورزی استان 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات باغی 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات دامی 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات زراعی 
 راهنمای متقاضیان صنایع کشاورزی 
 پرسشنامه طرح تکریم ارباب رجوع 
 بخشنامه ها و دستورالعمل ها 
 آخرین انتصاب ها در سازمان 
 برنامه های تحول اداری 
 فرم های کمیته سرمایه انسانی 
 نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها 
 فرایند های خدمت 
 لیست شرکت های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی 
 ارتباط با ما 
 برترينهاي سايت 
 جستجو در سايت 
 سيستم چندرسانه اي 
 نقشه سايت 
 پيشنهادات و انتقادات 
 پانل كاربران 
 مقالات آموزشي 
 نظر سنجي و راي گيري 
 نقد و نظر 
 وبلاگهاي كاربران 
 سازمان اموراراضی کشور 
 سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی 
 مرکز آمار ایران 
 نقشه جامع علمی کشاورزی 
 اداره کل هواشناسی 
 استانداری 
 صدا و سیما 
 اداره کل امور عشایر 
 اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری 
 اداره کل دامپزشکی 
 سازمان تعاون روستایی استان 
 سازمان نظام مهندسی کشاورزی 
 صندوق توسعه کشاورزی 
 مجتمع آموزشی جهاد کشاورزی 
 مرکز تحقیقات کشاورزی 
 نظام صنفی کشاورزی 


 

نظرسنجي

اين بلوک فاقد محتوا مي باشد .
 

پیوندها

 

بستن
DPS Help System سیستم راهنمای درگاه

اين نشانگر را هنگام مطالعه متن به جاي مورد نظر انتقال دهيد
پايگاه اطلاعات
صفحه اصلي  ارسال مطلب

جمعا 52 سرفصل و 119 صفحه در بانک اطلاعاتي درگاه موجود است .

قرارداد بیمه درمان مکمل سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی


صفحه: 1/3

 

قرارداد بیمه درمان مکمل سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در سال 1389

تاریخ شروع قرارداد : 1/1/89                                                                                                                       تاریخ انقضاء قرارداد : 29/12/89

ماده 1 :
عبارت است از : جبران هزینه های خدمات تشخیصی ویژه و دوران بستری در بیمارستان شامل : زایمان ، درمان طبی و اعمال جراحی ناشی از بیماری و یا حادثه بیمه شدگان ( مازاد بر سهم خدمات درمانی و سایر شرکتها و سازمانهای بیمه گر ) برای هر واحد خانواده در سال .
ماده 2 : تعاریف و اصطلاحات
2-1- بیمه شدگان : کلیه کارکنان شاغل ( رسمی ، قراردادی ، پیمانی و مأمور به خدمت ) به اتفاق تمامی خانواده خود ( همسر و یا همسران دائم ، فرزندان ، پدر و مادر )  می بایست  از سوی بیمه شده اصلی به عنوان بیمه شده معرفی گردند .
تبصره 1 :  فرد بیمه شده اصلی لازم است در ابتدای قرارداد کلیه افراد تحت تکفل خود را به عنوان بیمه شده معرفی نماید .
تبصره 2 :  معرفی همسر و سه فرزند اول بیمه شده در ابتدای قرارداد اجباری است و سایر فرزندان و افراد تحت تکفل در صورت درخواست بیمه شده در ابتدای قرارداد می توان تحت پوشش قرار گیرند .
2-2- کلیه افرادی که قانونا تحت تکفل بیمه شده اصلی می باشند و دفترچه بیمه همگانی خویش را از طریق بیمه شده اصلی دریافت نموده اند ( همسر یا همسران دائمی ، فرزندان ، پدر و مادر یا هر فرد دیگری قانونا تحت تکفل بیمه شده اصلی بوده و دفترچه بیمه درمانی خویش را از طریق وی دریافت نموده باشد ) .
2-3- فرزندان ذکور به شرط عدم اشتغال به کار حداکثر تا سن 30 سالگی به شرط داشتن دفترچه بیمه همگانی از سوی بیمه شده اصلی تحت پوشش می باشد .
2-4- فرزندان دختر تحت تکفل تا زمان ازدواج و یا اشتغال به کار .
2-5- نوزادان به محض تولد .
2-6- فرزندان معلول ذهنی و جسمی بیمه گذار که قانونا تحت تکفل بیمه او می باشند با ارائه مدارک مثبته از مراجع ذیصلاح و با تأیید امور اداری سازمان بدون محدودیت سنی تحت پوشش قرار خواهند گرفت .
2-7- فرزندان دختر مطلقه مجددا از تاریخ ثبت طلاق به شرط عدم اشتغال به کار .
1-8-2-  بیماری :   
به هرگونه عارضه جسمی و اختلال در اعمال طبیعی اعضای بدن اطلاق می شود .
2-8-2- حادثه
عبارت  است از هرگونه واقعه ناگهانی ناشی ازیک عامل خارجی که بدون قصد و اراده شخصی رخ داده و موجب وارد آمدن صدمه جسمی به بیمه شده می گردد
 تبصره: در خصوص تصادفات در صورت پوشش بیمه گر اول ، مابقی خسارت توسط بیمه مکمل درمان قابل پرداخت خواهد شد .
3-8-3- سهم بیمه همگانی :
آن قسمت از هزینه های درمانی است که بر عهده سازمانهای بیمه گر اول ( خدمات درمان ، تأمین اجتماعی و.....) می باشد .
‏شماره ردیف که  همان شماره بیمه شده می باشد، نام و نام خانوادگی، تا ریز تولد (روز، ماه، سال) شماره شناسنامه، محل صدور نسبت هر یک از افراد خانواده با بیمه شده اصلی، شماره بیمه خدمات درمانی یا بیمه تامین اجتماعی .
‏بدیهی است پس از انقضاء مهلت مقرر، از بیمه نمودن کارکنان به استثنای افراد جدید الاستخدام ، انتقالی، با مأمور به خدمت ( با ارائه تصویر حکم کارگزینی ) ، نوزادان ، همسر بیمه شدگانی که در طول قرارداد ازدواج می کنند ( با ارسال و ارائه تصویر شناسنامه و همچنین والدینی که در مدت امتیاز قرارداد تحت تکفل بیمه شده قرار می گیرد ، خودداری خواهند شد .                                                                           
‏ماده 3 - اصل حسن نیت :
بیمه گزار و بیمه شده مکلفند با دقت و صداقت کلیه اطلاعات خود را در اختیار بیمه گر ( امور بیمه و درمان سازمان ) قرار دهند اگر بیمه گذار در پاسخ به پرسشهای  بیمه گر (  امور بیمه و درمان ) عمدا از اظهار مطلبی خودداری نماید و یا عمدا بر خلاف واقع اظهار شده  نماید از لیست بیمه گذاران تکمیلی درمان حذف خواهد شد ولو اینکه مطلبی که کتمان و برخلاف واقع اظهار شده و هیچگونه تأثیری در وقوع بیماری یا حادثه نداشته باشد در این صورت ، علاوه بر اینکه وجوه پرداختی بیمه شده عودت داده نخواهد شد بیمه شده موظف به پرداخت کلیه خسارات پرداخت شده توسط امور بیمه و درمان خواهد بود.
‏ماده 4- ترتیب و نحوه اعلام اسامی بیمه شدگان :
بیمه شدگان موظفند در تاریخ معین و تعیین شده از طرف امور بیمه و درمان مشخصات خواسته شده را طبق فرم نمونه پیوست بطور خوانا و بدون قلم خوردگی تنظیم و تحویل نمایند و مشخصات بیمه شدگان می بایست حاوی اطلاعات زیر باشند .
تبصره 1:  شروع  پوشش  بیمه ای بیمه شدگان جدید موضوع این ماده ، تاریخ ورود بیمه شده اصلی خواهد بود بدیهی است در مورد افراد جدید الاستخدام شروع پوشش بیمه ای از تاریخ اجرای حکم  کارگزینی می باشد .
در مورد افراد جدیدا لاستخدام شروع پوشش بیمه ای از تاریخ اجرای حکم کارگزینی می باشد.
‏تبصره 2 :  آن دسته از بیمه شدگانی که صاحب فرزند می شوند موظفند از تاریخ تولد نوزاد حداکثر ظرف مدت ‏30 روز
‏تصویر شناسنامه دفترچه درمانی جهت پوشش دادن به امور بیمه و درمان تحویل نماید .
‏تبصره 3 : حذف بیمه شده تنها در صورت فوت ، طلاق ، یا قطع همکاری استخدامی با بیمه گذار میسر می باشد و زمان مؤثر
‏جهت حذف تاریخ وقوع فوت ، طلاق یا قطع همکاری  استخدامی می باشد .
‏تبصره 4 : بیمه شده مکلف است تغییر در تعداد ( اعم از افزایش یا کاهش ) را حداکثر ظرف مدت یک ماه اعلام نماید .  

1 2 3 بعدي