حمایت از کالای ایرانی

حمایت از کالای ایرانی
 

منوي اصلي

 سامانه مدیریت تسهیلات بانکی 
 توسعه سامانه های نوین آبیاری 
 ثبت نام شناسنامه بهره بردار 
 درخواست صدور پروانه 
 سامانه ثبت اطلاعات ایثارگران 
 سامانه ثبت نام تسهیلات بانکی 
 سامانه خدمات فنی و مشاوره ای 
 سامانه رسیدگی به شکایات سازمان جهاد کشاورزی 
 سامانه سوخت 
 سامانه شناسنامه بهره بردار 
 سامانه فراگیر آموزش کارکنان 
 سامانه کارمند ایران 
 طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی 
 فرم بازدید و نظریه کارشناسی 
 هواشناسی و سیبستم باران 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات باغی 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات دامی 
 خدمات قابل ارائه به ارباب رجوع در بخش تولیدات زراعی 
 راهنمای متقاضیان صنایع کشاورزی 
 پرسشنامه طرح تکریم ارباب رجوع 
 آرشیو خبری 
 آشنایی و ارتباط با مسئولین 
 اطلاعات تماس با سازمان 
 اهداف كلان وزارت جهاد كشاورزی 
 تاريجچه و قانون تشكيل وزارت جهاد كشاورزی 
 ساختار تشکیلاتی 
 سياستهای كلی نظام اداری 
 منشور اخلاقي سازمان 
 وظايف و اهداف جهاد كشاورزی 
 پيام رئيس سازمان 
 اداره کل امور عشایر 
 اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری 
 اداره کل دامپزشکی 
 سازمان تعاون روستایی استان 
 سازمان نظام مهندسی کشاورزی 
 صندوق توسعه کشاورزی 
 مجتمع آموزشی جهاد کشاورزی 
 مرکز تحقیقات کشاورزی 
 نظام صنفی کشاورزی 
 حوزه نمایندگی ولی فقیه 
 معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی 
 معاونت بهبود تولیدات دامی 
 معاونت بهبود تولیدات گیاهی 
 معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی 
 روابط عمومی 
 مدیریت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات 
 مدیریت امور اراضی 
 مدیریت تعاون روستایی 
 مدیریت حراست سازمان 
 مدیریت شیلات 
 مدیریت صنایع کشاورزی 
 مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی 
 پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) 
 گروه نوسازی و تحول اداری 
 آرشیو خبری 
 فرایند های خدمت 
 لیست شرکت های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی 
 اداره کل هواشناسی 
 استانداری 
 صدا و سیما 
 بانک اطلاعات داده های کشاورزی 
 تنوع گیاهان دارویـی در آذربایجـان غربی و تاثیر آن بر اقتصاد و توسعه بخش کشاورزی استان 
 بخشنامه ها و دستورالعمل ها 
 سازمان اموراراضی کشور 
 سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی 
 مرکز آمار ایران 
 نقشه جامع علمی کشاورزی 


 

نظرسنجي

اين بلوک فاقد محتوا مي باشد .
 

پیوندها

 
اين نشانگر را هنگام مطالعه متن به جاي مورد نظر انتقال دهيد
پايگاه اطلاعات
صفحه اصلي  ارسال مطلب

جمعا 47 سرفصل و 129 صفحه در بانک اطلاعاتي درگاه موجود است .

قرارداد بیمه عمر جمعی شاغلین سازمان جهاد كشاورزي آذربايجان غربي در سال 1389


صفحه: 1/4

قرارداد بیمه عمر جمعی شاغلین

شماره : 89/3422011         تاريخ شروع : ساعت 24 روز 31/2/89         تاريخ انقضاء : ساعت 24 روز 31/2/89

این قرارداد فیمابین شرکت سهامی بیمه دانا و سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی که بعد از این به ترتیب بیمه گر و بیمه گذار نامیده می شود بر اساس قانون بیمه مصوب اردیبهشت ماه سال 1316 و آیین نامه های شورای آلی مصوب شورای عالی بیمه و عرف بیمه در ایران و همچنین شرایط عمومی بیمه حوادث اشخاص که ضمیمه و جزء لاینفک این قرارداد می باشد ، با شرایط خصوصی زیر منعقد می گردد . 

‏فصل اول - تعاریف و اصطلاحات

‏ماده 1 ‏) بیمه گر :  ‏شرکت سهامی بیمه دانا ( به نشانی : ‏ارومیه فلکه مدرس اول رجایی تلفن‏ 3455193 )
‏ماده 2 ‏) بیمه گذار : ‏سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی ( به نشانی . ارومیه جاده سلماس ) که پرداخت حق بیمه را تعهد می نماید .
‏ماده 3 ‏) بیمه شدگان : عبارتند از کارکنان شاغل ( رسمی ، قراردادی ، پیمانی ) و بازنشستگان بیمه گذار که تعداد با الحاقیه تعیین میگردد .
 تبصره 1 : ‏بیمه شدگان در بیمه عمر حداکثر تا سن 70 ‏سالگی تمام تحت پوشش می نماید .
‏تبصره 2 : ‏چنانچه در طول قرارداد  فیمابین سن بیمه شده ای از سقف تعیین شده ( موضوع تبصره 1 ‏ماده 3 ‏) تجاوز نماید مشروط بر پرداخت حق بیمه توسط بیمه گذار ، بیمه شده تا پایان قرارداد تحت پوشش خواهد بود و درصورت تمدید قرارداد سال بعد از گروه بیمه شدگان حذف خواهد شد .

‏ماده 4 ‏: موضوع قرارداد : ‏عبارتست از پوشش بیمه ای کلیه بیمه شدگان در مقابل خطر فوت بهر علت ( طبیعی ، بیماری و حادثه ) .
 تبصره : ‏افرادی که قبل از شروع قرارداد از کار افتاده ناشی از بیماری می باشند به استثناء مجروحین جنگی و جانبازان حالت اشتغال بهیچوجه تحت پوشش بیمه این قرارداد قرار نخواهند گرفت و بیمه گذار بایستی از ارسال لیست اینگونه افراد به بیمه گر امتناع نماید اما چنانچه بیمه گذار به هر ترتیبی نسبت به ارسال لیست و پرداخت حق بیمه از کار افتادگان ناشی از بیماری به بیمه گر اقدام نماید این امر تعهدی برای بیمه گر ایجاد ننموده و فقط حق بیمه دریافت شده از سوی بیمه گر قابل برگشت می باشد ، در این صورت بیمه گذار راسا مسئول و پاسخگویی این گونه افراد خواهد بود .
 
 
‏فصل دوم -  وظایف و تعهدات بیمه گذار
 
 ماده 5 : اصل حسن نیت : بیمه گذار و بیمه شده مکلفند با رعایت دقت و صداقت در پاسخ به پرسشهای بیمه گر کلیه اطلاعات راجع به موضوع بیمه را در اختیار بیمه گر قرار دهند ، ‏ اگر بیمه گذار و بیمه شده در پاسخ به پرسش بیمه گر عمدا از اظهار مطلبی خودداری نمایند و یا عمدا برخلاف واقع اظهار بنماید بیمه نامه باطل و بلا اثر خواهد بود ، ولو مطلبی که کتمان شده یا برخلاف واقع اظهار شده ، هیچگونه تأثیری در وقوع حادثه نداشته باشد ، در این صورت نه فقط  وجوه پرداختی بیمه گذار مسترد نخواهد شد ، بلکه بیمه گر می تواند مانده حق بیمه را نیز مطالبه نماید .
ماده 6 : بیمه گذارموظف است هنگام مبادله قرارداد یا حداکثرظرف مدت یک ماه ازتاریخ شروع قرارداد دونسخه لیست اسامی مشخصات کامل کارکنان مشمول بیمه شامل :  شماره ردیف ، نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، تاریخ تولد (روز/ماه / سال) ، شماره و محل صدور شناسنامه را طبق نمونه پیوست (بدون قلم خورگی وبا خط خوانا )  ترجیحا بوسیله رایانه تهیه و تنظیم نموده ودراختیار بیمه

‏ قراردهد و حداکثر ظرف مدت 30‏ روزبعد از پایان هرماه هرگونه تغییرات در تعداد بیمه شدگان را اعم
 ازافزایش یا کاهش به روال فوق کتبا به بیمه گر اعلام نماید در اینصورت تاریخ ثبت نامه بیمه گذار در
 دبیرخانه بیمه گر ملاک پوششی بیمه ای خواهد بود و
درغیراینصورت ملاک پرداخت غرامت ، آخرین اطلاعات دریافتی بیمه گذار قبل از وقوع خطرات و حوادث مشمول بیمه خواهد بود  درصورت عدم ارسال لیست مذکور در موعد مقرر بیمه گر هیچگونه تعهد و مسئولیتی نسبت به پرداخت خسارت افراد مندرج در لیست مزبور ندارد .

تبصره 1: دو نسخه لیست اسامی ومشخصات بیمه شدگان که توسط بیمه گذار تهیه گردیده می بایست به امضاء طرفین رسیده ، ممهور و مبادله گردد .چنین لیستی برای احراز هویت بیمه شدگان به هنگام پرداخت غرامت ، مورد عمل بیمه گر قرار خواهد گرفت .
تبصره 2 :  ‏شروع پوشش بیمه ای کارکنان جدید بیمه گذار( اعم ازجدید الاستخدام ، مأمور، انتقالی ) از تاریخ اجرای حکم  کارگزینی بیمه گذار که به تأیید اداره کل امور اداری سازمان و با ارائه مدارک مثبته پس از روز از صدور حکم خواهد بود . چنانچه اعلام تغییرات در تعداد بیمه شدگان ( افزایشی ) در طول قرارداد بروال فوق نباشد بیمه گر هیچگونه تعهدی در پرداخت غرامات احتمالی این قبیل کارکنان را نخواهد داشت در مورد حذف بیمه شدگان زمان مؤثر همان تاریخ قطع همکاری بیمه شده با بیمه گذار ا ست ،  مگر آنکه از تاریخ قطع همکاری  تا اعلام  کتبی  بیمه گذار بیش از 30 روز گذشته باشد که دراینصورت ملاک محاسبه حق بیمه تاریخ وصول نامه بیمه گذار در دبیرخانه بیمه گر می باشد .

تبصره 3 : مقصود از افزایش در تعداد بیمه شدگان عبارتست از استخدام جدید ، مأمور و ....و در مورد کاهش عبارت است از متوفی ، باز نشسته ، از کار افتاده ، باز خرید ، مستعفی ، اخراجی و....

1 2 3 4 بعدي